LOTUS HUKUK BÜROSU YARDIMCI ELEMAN ALIMLARI ŞU AN YAPILMAMAKTADIR.

Sevgili yönetici asistanı adayımız lütfen aşağıdaki bilgileri tam doldurup ik@lotushukuk.com.tr elektronik posta adresine öz geçmişinizi gönderiniz.

Lotus Hukuk Bürosu İş Başvuru sayfamıza hoş geldiniz.
 
Aşağıda başvuru formlarına erişmeden önce bazı konularda sizi bilgilendirmek istemekteyiz:
 
Ofisimizin çalışma saatleri 08.30 – 18.00 arasındadır ve Cumartesi ve Pazar çalışmamız bulunmamaktadır. 12.00 – 13.00 arasında mola saatlerimizdir. Öğle molalarında çalışanlarımız ofis dışında vakit geçirebilmektedir.
 
Ofisimiz Şişhane Meydanda olup Şişhane Metro Beyoğlu Vergi dairesi çıkışındadır.
 
Ofisimizin harita görünümü için tıklayınız:
Ofisize ulaşım yolları için tıklayınız:
 
Ofisimiz başta Ticaret Hukuku olmak üzere, İcra ve İflas Hukuku çalışmakta ve departman ayrımı bulunmaktadır.
 
Şimdi aşağıdaki başvuru formlarından başvurunuzu yapabilirsiniz, kariyer sayfamız dışında elektronik posta adreslerimize yaptığınız hiçbir başvuru ciddiye alınmayacaktır.
 
Başvurunuz akabinde 48 saatlik bir değerlendirme süresi sizden rica ediyoruz, 48 saatlik süre sonunda bildirdiğiniz telefon numarasına olumlu, olumsuz yahut görüşme talebimizi içeren geri dönüş mutlaka yapılacaktır.
 
İlginize teşekkür ederiz, çalışma hayatınızda başarılar dileriz.

    AD VE SOYAD

    DOĞUM TARİHİ

    E POSTA

    TELEFON BİLGİLERİ

    ADRES BİLGİLERİ

    MEZUN OLDUĞUNUZ OKUL

    OFFICE VE UYAP KULLANMA BECERİLERİ

    ÇALIŞMA HAYATINIZIN ÖZETİ

    MAAŞ BEKLENTİNİZ

    SİZİ NEDEN TERCİH EDELİM

    EKLEMEK İSTEDİĞİNİZ HUSUSLAR